top of page

Uit elkaar gerukt........

Ik heb mijn beelden familie gruwelijk uit elkaar gerukt. Ik heb ze zeker 400 kilometer uit elkaar gedreven.

Dit weekend kun je van Callantsoog (Noord noord Nederland) tot Damme in België naar mijn beelden gaan kijken met een tussenstop in Eindhoven (de expositie: Meet the creators http://www.meet-the-creators.nl/. Welgeteld heb ik momenteel nog maar 3 beelden en 32 anderen zijn uit huis geplaatst. Hoeveel ik ook van ze hou: toch hoop ik nog meer dat ik ze nooit meer terug zie. Ach het leven is wreed :-)

Wat is er in Callantsoog te doen? Opening op 14 mei van de meer dan mooie beeldentuin Booghgaard van Sylvia Boogh. Wat een rust en ruimte en wat heeft Sylvia een mooie verzameling bij elkaar gekregen met beelden van o.a. Jeanette Jansen, Lolke van der Bij en Martin Griek en vele anderen. Daarna ga je natuurlijk door naar het strand bij Callantsoog. Woest is de naam van 1 v.d. prachtige strandtenten waar je kunt loungen en genieten na een heerlijke strandwandeling. (net buiten Callantsoog) http://booghgaard.weebly.com/

Wat is er te doen in Damme: Damme is een klein pittoreske stadje dat nu tot en met 16 mei geheel in het teken staat van het kunst evenement Madammen in Damme. Kunstenaars geïnspireerd door de vrouw hebben hun werk op diverse locaties door het stadje geplaatst. Mijn werk is te zien in het prachtige Stadhuis van Damme waar je zomaar ook de beelden van Irénée Duriez vindt. Daarna ga je natuurlijk nog naar Brugge, het "openlucht museum" van België, waar je heerlijke biertjes kunt drinken in de ontelbare mooie cafe's en niet uitgekeken raakt naar de mooie oude gevels en gebouwen.

Dat laatste ga ik zelf ook zeker doen. Ik heb een hotel in Brugge en zal dit weekend veel te vinden zijn bij mijn beelden in het stadhuis. Ik doe wel stoer, maar ik kan ze helemaal niet missen ;-)

http://www.madammen-in-damme.com/

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page