top of page

oplage....maar toch uniek

De eerste maanden van 2016 zou ik gebruiken om eindelijk weer nieuw werk te kunnen maken, maar tot nu toe ben ik heel druk met het bijwerken van de wassen beelden die ik verkocht had en waarbij ik nog niet op 8 zat. Bij mij werkt dat anders dan je in eerste instantie zou denken. Welliswaar werk ik met een mal die om mijn eerste originele wassen beeld is gemaakt, maar het 2e wassen beeld dat uit de mal komt ga ik eerst bijwerken en gedeeltelijk veranderen zodat het een nieuw gezicht heeft, ander haar of soms zelfs gedeeltelijk een andere houding. Het zou grappig zijn om ze alle 8 op een rijtje te zetten met de opdracht: zoek de verschillen. Oppervlakkig gezien heb je 8 dezelfde beelden, maar in werkelijkheid krijgt ieder zijn eigen unieke exemplaar. Het kost wel veel tijd, maar ik zou het niet anders willen.

Heel veel tijd voor nieuwe beelden heb ik alleen niet meer want het rondtrekkende circus gaat weer beginnen.

De start voor 2016 zal zijn:19 en 20 maart a.s. in Ede in het Cinemec vindt dan voor de 5e keer KUNST in de Vallei plaats. Je bent van harte welkom tussen 10.30 en 17.00 uur. Er is voldoende parkeer gelegenheid.

Meer info: http://kunstindevallei.nl/index.html

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page