top of page

Het leven is kort dus feest zoveel mogelijk

Nou ik doe mijn best, ik heb hier een aantal feestjes voor jullie waar je zonder schuldgevoel achter elkaar naar toe kan....het zijn tenslotte culturele evenementen :-)

KuBra-Art ‘Cultureel Lustrumfeest 2016’ van vrijdag 29 april t/m zondag 8 mei

Tien dagen lang is de Bank van Leening in de Schilderstraat in ‘s-Hertogenbosch het toneel van een grote doorlopende expositie van ruim 200 kwaliteitskunstwerken van Brabantse kunstenaars met dagelijks veel culturele activiteiten. Op vrijdagavond 29 april om 20.00 uur wordt het Lustrumfeest officieel, spectaculair en muzikaal geopend. Ter afsluiting veilt veilingmeester Harry Korst 100 topstukken in een grootse Kunstveiling op zondagmiddag 8 mei om 15.00 uur.
Maar ook op 30 april is er een feest en 7 mei kun je je aanmelden voor een wiskey en likeur proeverij en tussendoor kun je dagelijks naar de kijkdagen voor de veiling en de expositie, waar rondleidingen en demonstraties met gratis toegang plaatsvinden.
Wat mij betreft: Ik ga 5 mei (hemelvaartdag) een demonstratie geven "hoe een bronzen beeld eigenlijk ontstaat" en op 8 mei wordt de laatste van de oplage van 8 van mijn beeld "Oei" geveild. Ik hou normaal niet van veiligen omdat het er vaak op neerkomt dat de kunstenaar zijn werk "weg moet geven", dat komt de kwaliteit van de te veilen werken niet ten goede. Maar dit keer is gekozen voor een door de kunstenaar op te geven minimum prijs, en een percentage van de opbrengst dat naar een goed doel gaat. Kijk zelf maar op de site wat een mooie veiling dit gaat worden! http://www.stichtingkubra.nl/

De laatste "Oei" brons op een trapje van ijzer

Zondag 1 mei tussen 14.00 en 17.00 uur vindt de vernissage plaats van de expositie bij Meet het Creators in de Heuvel in Eindhoven. Jullie zijn van harte welkom om het glas te heffen in deze prachtige grote pop-up galerie. De expositie loopt nog tot juni 2016 Voor meer info: http://www.meet-the-creators.nl/

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page