top of page

De winterstalling (2)

En dan is het zover. Na de laatste beurs heb ik al mijn schatjes weer naar huis gehaald. Uit beeldentuinen, bij galerietjes, alles staat tijdelijk hier thuis, voor een lekkere vakantie in de winterstalling. Ze mogen even bijkomen in mijn atelier tot ze in maart weer klaar moeten zijn voor de rondreis. Ik ga heerlijk relaxen, lekker koken, wijntjes drinken spelletjes doen en met vrienden en familie de tijd zo mooi en liefdevol mogelijk doorbrengen en daarna heb ik eindelijk tijd om aan nieuwe beelden te beginnen.

Mocht je het leuk vinden om een keer naar bijna AL mijn beelden te komen kijken (alleen wat ik recent verkocht heb is nu hier niet te vinden) dan zou je tussen nu en maart een afspraak moeten maken, want daarna gaan ze verspreid het land weer door.

Ik wens jullie allemaal een mooie gezellige vrolijke kerst en een gezond 2016 en bedankt voor jullie interesse in mijn beelden.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page