top of page

Meekijken over mijn schouder??

Vind je het leuk om een keertje mee te kijken als ik aan het werk ben aan een nieuw beeld? Dat kan!

Zondag 22 november a.s. ga ik in Geldorp (Molenstraat 2) in Galerie De Ruimte tijdens de expositie waar o.a. mijn beelden te zien zijn, aan de slag. Je kan dan zien hoe een beeld wordt opgebouwd, van welk materiaal, hoe de mallen eruit zien .....en ik kan vertellen wat de vervolg stappen zijn om van een wassenbeeld tot een bronzen exemplaar te komen. En dat is niet alles wat er te zien is. 3 van de 5 collega's waarmee ik exposeer gaan live aan het werk. Claartje van Oosterum gaat een demonstratie doen van portret boetseren,

Joost Verhagen en Caroline de Brouwer gaan schilderen. En overal om ons heen zie je wat het eindresultaat van onze inspanningen kan zijn.

Je kan er gratis naar binnen en gratis parkeren naast het gebouw. Volgens mij wordt dit super gezellig en De Ruimte is een prachtige grote galerie. Ik durf met een gerust hart te stellen dat je verrast zult zijn van de schoonheid van het geheel (hieronder een collage, elk werk heeft veel meer ruimte in De Ruimte)

We starten om 14.00 uur en gaan door tot 17.00 uur.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page