top of page

Mijn plaats in de ruimte.........

De spirituelen onder ons moet ik helaas teleurstellen: geen geen blog over wie ik ben, wie ik worden wil en waar ik naar toe ga...... Nee helaas Het is letterlijk en enorm down to earth.....nl mijn plaats in Galerie De Ruimte in Geldrop, die ik vandaag ga vullen met mijn beelden :-)

De Ruimte is gevestigd in een oud postkantoor en voor iedereen die nu denkt.......yuk, spruitjes, schimmel, stoffig, sjofel, achterstallig onderhoud, een soort crisis opvang maar dan voor kunst, die daag ik meteen uit om te komen kijken. Ik heb zelden zo'n mooie expositie ruimte gezien, enorm veel lichtinval, mooie wanden, het heeft juist een hele rustige, witte, luxe uitstraling. Ik kan dan ook niet wachten om mijn beelden er neer te zetten.

Als je het resultaat wilt komen bekijken dan nodig ik je vooral van harte uit om dat zondag 1 november te doen dan is er namelijk een feestelijke opening met een hapje en een drankje en dan ben ik er ook zelf om iedereen te verwelkomen. 15.00 uur starten we. Komen jullie ook met mij en mijn 5 collega's door de ruimte zweven??

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page