top of page

Hartverwarmend......

"Hartverwarmend" is titel van de nieuwe KUBRA (stichting van brabantse kunstenaars) expositie op lokatie.

Ditmaal in Gemert met 11 van de 150 bij KUBRA aangesloten kunstenaars, waarvan ik er dus eentje ben.

op zaterdag 10 oktober om 16.00 uur vindt de feestelijke opening met muzikale omlijsting, een hapje en een drankje plaats. Ik nodig jullie daarvoor allemaal van harte uit.

Het is een mix geworden van realistisch, surrealistisch en abstract werk zowel in 2 - als in 3 D en ik ben natuurlijk helemaal niet super trots dat er een foto van mijn "You raise me up" is gebruikt voor alle posters en flyers :-)

Mocht je niet bij de opening kunnen zijn en toch interesse hebben om te komen kijken: de expositie loopt nog tot en met 25 oktober en is in de weekenden gratis te bezichtigen op de Pandelaar 4 in Gemert.

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page