top of page

De Haagse Kunstkring presenteert......

Even een pauze in de beurzen. Mijn volgende zal in Den haag zijn in het weekend van 29 en 30 augustus. Op het Lange Voorhout vindt dan o.a. een keramiek en beeldhouw markt plaats. Dit wordt al meerdere jaren georganiseerd. Vorig jaar heb ik ook deelgenomen. De organisatie heeft heel een hele laagdrempelige manier gevonden om mensen van mooi werk te laten genieten, waarbij ze de deelnemers met zorg hebben uitgezocht. Maar er is veel meer te beleven,kom slenteren onder de bomen, ga op het plein bij de antiek/curiosa/boeken markt lekker op een terrasje zitten, bij mooi weer is dit een super gezellig evenement. ER staat van alles op het programma Meer info: http://www.hkad.nl/programma

Dan nu de presentatie van mijn nieuwste beeld: You raise me up II (small) in brons.

De eerste You raise me up, zit bijna aan het einde van de oplage en is voor veel mensen te groot om te kunnen plaatsen.

Daarom heb ik nu ook een kleine versie gemaakt in brons. De oplage is 8. Het beeld is 29 cm lang en staat op een sokkel van 20cmx8x8

Het totale beeldje inclusief sokkel kost € 800,00


Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Er zijn nog geen tags.
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Instagram Social Icon
    bottom of page